Regnigt

Då var i stort sett första jobbveckan överstökad, bortsett från morgondagens stängningspass då såklart - alltid lika fränt att stänga en fredag och gärna när man har barn till 17.30. Idag har regnet öst ner större delen av dagen och det har jag faktiskt tyckt varit skönt. Jag vill inte att sommaren o värmen ska ta slut men ibland är det mysigt med lite oväder. Trots detta regnande så avslutade Emelie och jag dagen med en 1 1/2 timmes promenad, väldigt befriande. Har varit duktig med kosten denna vecka men motionen har inte fått utrymme tyvärr men nu MÅSTE det bli ändring på det! Junie och jag har även varit på bibblan o fyllt på med lite böcker till henne, jag ska faktiskt ge mig på Magdalena Graafs senaste....tycker hennes blogg är rätt underhållande så det ska bli intressant att läsa något som inte är en trilogi om nåt svårt typ...Vi får se om jag orkar läsa mer än en sida då jag är SÅ trött. Junie lyckas drömma mardrömmar o prata i sömnen osv varenda morgon mellan ca 04.30 och fram tills hon vaknar runt 6, vilket innebär att jag ligger vaken från 04.30 :( Väntar fortfarande med spänning på att hon ska chocka oss alla och faktiskt sova till typ 8 nångång!! Men jag ska inte hålla andan. Godnatt! (Ps, jag åt just världens godaste grapefrukt, bara så ni vet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback