Sporadiska inlägg it is!

Just sjunkit ner i soffan efter en lång men trevlig dag. Vi inledde dagen med ett tandläkarbesök för Junie, som gick över förväntan även om hon inte direkt gapade men hon lyckades smajla lite så tandläkaren hann se några tänder iaf, allt utan gråt är en vinst! Sen fick hon välja en leksak och det blev såklart en liten bil. Sen blev det "Föris" och jobb i vanlig ordning. Våra mest hektiska dagar på jobbet är tis, ons & tors då vi har alla 15-timmars barn plus alla "vanliga" barn så man känner verkligen att man lever dessa dagar, jag är helt slut! Imorrn är det äntligen fredag iallafall. Efter jobbet plockade Junie och jag upp Tove och för till Ikea för inhandling av lite grejer till mammas present då hon fyller 60 på söndag! Pappa och hon är på sin årliga trip till Köpenhamn och återvänder på söndag kväll, då har brorsan o jag och Wille förberett middag såklart! Men innan söndag ska jag ha fredagsmys med Tove då Willy ska på fest, lördag kommer Lina och Agnes på fika! Känns som hösten är på intåg med och det är helt okej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Man smälter! Söt som socker är hon:)

2013-08-29 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback