Tisdag

Då var man tillbaks i vardagsträsket! Känns både okej och inte okej....Blir dock en mjukstart denna vecka då många barn fortfarande har semester så det är relativt lugnt även om det ibland känns som 4 barn låter som 22...Hade planer på att gå ner till järnvägsparken med Junie när vi slutat idag och samtidigt svänga in på bibblan men det kom några regndroppar och det blåste storm så jag tog inte den risken. Vi käkade mellis, kollade på Lotta på bråkmakargatan medan jag vek 700 kg tvätt, sen gick vi till lekparken ute på Östermalm istället och avslutade sen eftermiddagen med att leka lite med Märtha som var hos sin mormor och morfar som bor på vår gård. Märtha och Junie går på samma avdelning. Det är roligt att de ses här ute ibland för vi har inga små barn där vi bor det är bara barn i skolålder. Båda tjejerna älskar att sparka boll! Ska bli kul o se om det håller i sig under åren och om de hamnar i samma fotbollslag sen;) Jag är dödstrött och Wille jobbar kväll, så jag ska lägga mig ääääännu tidigare än vanligt utan att få dåligt samvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback