Dagarna dom går o går efter varandra

Helgen är passé och jag fortsätter min vila ett par dagar. Lördagen var katastrof med sammandragningar och en tung mage som påverkade hela mig, kände mig helkonstig. Igår var en mycket bättre dag men då fick stackars Wille ett migränanfall, något som han normalt sett har en gång per år men har fått tre ggr på väldigt kort tid nu så idag har jag tvingat honom att han ska kontakta vårdcentralen, han har medicin men den gör så hans mage ballar ur så nu får det faktiskt bli nån ny sort anser jag. Fler av oss som behöver stressa ner och vila! Junie och jag begav oss in till mamma o pappa så han fick sova ett par timmar. I skrivande stund ligger jag i sängen, har beställt de sista klapparna (hoppas jag) och försöker organisera mig i huvudet gällande jul. Det är så mycket jag vill göra o förbereda osv men orken räcker inte riktigt till. Till helgen ska det iallafall finnas en gran i vårt hus, julgodis ska tillverkas samt att Wille vill baka pepparkakor men Junie. Undra just om man kan ha alla klappar under granen ett par dagar utan att barnet går bärsärkagång? Jag tippar ett nej på den frågan. Synd, det är ju så mysigt! En julstädning hade suttit fint också! Ja vi får väl se vad som hinns och orkas. När julen är över har vi bestämt oss för att ta upp ICAs matkassen igen, det här med mat på vardagarna är ju för tråkigt. Nu ska jag sova en stund. Hejsvejs


Nån som vet förresten när man får börja med gympa för de här små? Junie är galen i att hoppa, dansa och göra kullerbyttor, som hon för övrigt är grym på faktiskt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback