Dan före dan, före dan blablabla...

Friday it is! Jag har semester idag, men har varit sjukskriven hela veckan. Känns aningen bättre med sammandragningarna faktiskt men det beror lite på vad jag gör. Har skitont i svanken men det får man väl leva med. Var hos barnmorskan igår för vanlig koll, och alla värden var jättebra så det var ju bra! 👌Men som sagt, nu är det semester och Junie o jag har varit och matat änderna som är vår favoritsysselsättning när vi är lediga bara hon o jag! Änderna blev glada o mätta. Sen svängde vi förbi maxi o köpte några små julblommor till dagisfröknarna som vi ska gå bort med när hon vaknar. Hon verkligen ÄLSKAR dagis, och blev skitsur imorse när Wille åkte utan henne. Jag är glad att det inte är tvärsom! Helgen kommer att bestå av storhandling kombinerat med emelie&emmatid, mycket smidigt att slå två flugor i en smäll...Vi fick till en kvällsträff igår också o det var ett tag sen!  Sen blir det tillverkning av julgodis, baka lite pepparkakor o bara vara. Håller alla tummar o tår att vi alla är friska o glada på julafton! Synd på vädret bara! Snacka om att drömma om en vit jul i det här läget...Vi fixade julgran iaf häromdagen o den bringar faktiskt väldigt mycket julstämning! Och Junie tycker den är magisk, precis som det ska vara!


Här ligger hon o snarkar den lilla leoparden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback