Hej & Hå

Har just kommit hem från julbord med jobbet, och är dels väldigt mätt men sen har jag också mycket "dragningar" i magen alltså i vad jag antar är ligamenten. Bebis verkar ha en egen julfest i magen och fullkomligt boxar åt alla håll o kanter. Igår gick jag hem från jobbet efter att ha sovit fruktansvärt dåligt av diverse anledningar samt att jag hade ett underligt tryck över magen och hade svårt att gå o stå upprätt, var hemma idag med och vilade, och jag sov faktiskt hemma hos mamma o pappa i natt för att få vara mer ostörd (och ha mer än 20 cm att sova på då min dotter helst ska ligga på mig de timmar hon sover inne hos oss) och ja det gjorde skillnad för kropp o själ att få sova ordentligt faktiskt. Men sen på eftermiddagen när jag hämtat Junie o burit på henne, lekt o grejat så känns det ändå att kroppen börjar säga ifrån. Känner mig väldigt uppspänd och tung på nåt vis över magen, inte så konstigt kanske med tanke på att den expanderar men det är tufft att vara på förskolan o jobba när magen är i vägen och du inte kan vara aktiv på det sättet som det kräver. Har mycket sammandragningar just nu med. Vi får se hur resten av denna vecka går o sen är det ju snart julledigt. Imorrn hoppas Junie o jag på att få leka lite med morbror Gustav som är hemma på en blixtvisit. 

Världens sötaste pepparkaka😍

Kommentarer
Postat av: Sara

Söt som socker är hon lilla pepparkaksgumman. Hur kommer det sig att barn far omkring så i sömnen:) varenda gång jag kommer hem från jobbet går jag in till Lily och hittar henne sovandes upp och ner eller tvärs över sängen.
Du får vara rädd om dig och magen:)
Kramar

2013-12-11 @ 14:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback