Så många STORA problem ....

God fortsättning på er! Julen kom och gick, den var bra, lagom och fin! Junie har öppnat julklappar i dagarna tre och hon har blivit uppriktigt glad för alla grejer känns det som. Nu är det bara upp till mamman att sortera o rensa lite bland alla hennes leksaker, inget jag längtar efter! Något jag faktiskt längtar efter dock, är ordning o reda en gång för alla. Mitt största "problem" just nu är: hur ska vi göra med rummen!? Vi har ju tre rum på övervåningen, två normalstora och ett lite större (som i många fall egentligen är två rum i den här föreningen) Just nu är det vårt sovrum, som kommer fortsätta vara vårt sovrum, och gästrummet/rummetdärviklämmerinallskit samt Junies rum som är det stora. Men med en till familjemedlem på gång, så känner jag en mindre stress över att få ordning. Just nu lutar det åt att gästrummet "försvinner", och får bli ett mysigt gemensamt sovrum till tjejerna (åsikter om detta tack! Nån som har erfarenhet av delade sovrum? Bebis kommer sova i vårt rum typ första året så det dröjer ju innan de börjar dela) och i det stora får det bli lekrum men att bäddsoffan får flytta in där och bli en del av rummet. Gäster behöver ju bara en sovplats eller hur? Så då kvittar det väl om det är i ett lekrum eller ej! Ja ni hör ju själva vilka i-landsproblem jag ställs inför. Att gästrummet försvinner gör mig inte ett dugg för det är som sagt bara ett skräprum just nu o det är ju synd att det i stort sett står oanvänt jämt. Önskar jag kunde vinna på lotto! Då skulle jag såklart kunna inreda hejvilt men först o främst hyra in lite proffs som kunde hjälpa till!😁 














Några bilder från dagarna som har gått. Min mobilkamera är under all kritik tyvärr. Imorrn är det fredag o Wille jobbar, sen får vi se vad helgen bjuder på innan vi firar in det nya året med familjen Andrejenko/Emanuelsson! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej på dig! Jag skull nog faktiskt låta bebisen få gästrummet som sitt istället, nu sover den ju hos er först men kanske ha kvar bäddsoffan där så länge och inreda för övrigt till bebis:) skötbord o sånt...de kommer ju vara i behov av egna rum med tiden ändå:) längre fram när de blir större skulle jag nog låta barnen få de mindre rummen och ha det stora som ert sovrum:), kanske med en bäddsoffa där! Kraaam

2013-12-26 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback