Busigt värre

Idag testade vi Lek & Bus-landet i Örebro får första gången, fick tipset av Emelie igår. Med oss hade vi familjen Högberg/Norstedt. Det var riktigt bra för oss alla! Junie var lite avvaktande när vi kom dit då hon var nyvaken efter en powernap i bilen men sen insåg hon ju att det var hur kul som helst. Speciellt alla bollar som fanns överallt, hon är bolltokig och ganska "duktig" om man kan säga så om en 15 månaders? Hon springer och sparkar bollen framför sig till pappans stora glädje! Vi avslutade med ett besök på McDonken innan hemfärd, Junie säckade i stort sett redan innan vi hann in i bilen och var inte sådär jätteglad när hon fick vakna en timme senare när vi var hemma, hon hade nog kunnat sova minst en timme till! Kul att komma hemifrån och samtidigt umgås lite! Jag är så jävla trött på att vara trött jämt och alltid ha nån form av krämpa. Var ju hemma mån-ons från jobbet och kände mig som ett kolli, sen jobbade jag hela torsdagen och när jag kom hem mådde jag illa och var riktigt mysko i magen, besökte dass ett par ggr och illamåendet satt i hela dagen igår men idag känner jag mig i stort sett som vanligt men öm i magen. Nu vill jag vara pigg, ENERGISK, glad och lite mer levande....just för stunden känner jag mig som det tröttaste tråkigaste på hela planeten! Så då vet ni, om ni ser ett grått spöke vandra omkring! Nu ska jag lägga upp fötterna i Willes knä och se på Vampire diaries, bland det bästa jag vet att se på: fjortis som jag är!


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du känner dig piggare! Hoppas att det är färdigt med sjukdomar nu!

2013-02-09 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback