Hej från sängen

Igår hade jag, Tove och Madde en kväll tillsammans och just den trion var inte igår! Tove åker till Sydamerika och lever livet på onsdag och kommer inte hem förrän i juni! Så det känns bra att vi fick till en liten playdate innan och extra kul att Madde kunde joina oss! Vi satt här och käkade ostar och drack vin innan vi gick ner till The pub för lite mat. Väldigt trevlig kväll och sådär skönt och avslappnat som man kan ha det med människor man känner så väl! Madde och jag har nu känt varandra i 23 år och Tove har vi nog känt sen vi var typ 16? Tyvärr fick jag ont i halsen redan i fredags morse och kände mig inte helt på topp under dagen igår och var självklart extra trött bara för att vi skulle ut och ha lite kul! Men jag höll ut till 00.30 iaf (wow!) och sen bar det hemåt. Hostade större delen av natten och har inte varit så pigg idag. Sov tillsammans med Junie efter lunch i två timmar, men skulle behövt sova i 3 till. Så nu ska jag sova och hoppas hostan håller sig borta och feber likaså, så jag kan gå o jobba imorrn! Ajöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback