Lördag

Vi har spenderat denna lördag med allt från morgonbad, powernap för en hostig o lite sliten dotter, lek med mormor medan mamman fokuserade på en ytterst snabb städning av nedervåningen, sen ut och åka runt i pulkan samt gå själv en lång bit och kika på snön, promenaden avslutades på vår lilla uteplats på framsidan, där mormorn och morfarn byggde snögubbe medan barnet tittade på med stora ögon! :) Mamman fixade lunchen under tiden och ja nu ligger vi som oftast efter lunch: i sängen och vilar. Jag borde sova en liten stund, men har svårt att koppla av. Veckan som var, den var lång och "slitig", ungar som verkligen inte har nån uppfostran what so ever finns det alldeles för gott om tyvärr och jag tycker mig ha tjatat och gnatat hela veckan vilket aldrig känns bra för nån! Så då har jag gnällt lite om det. Bara för det är helg nu så vaknade junie kvart i sex imorse, hon som numera bjuder på "sovmornar" till strax efter sju - iaf på vardagarna! Ikväll kommer Tobbe & Mickan hit på lite mat. Det var ett tag sen vi sågs nu så det ska bli trevligt! Tyvärr är jag så jävla beroende av min nattsömn så jag känner redan nu hur äckeltrött jag kommer vara kommande vecka plus att Wille är bortrest tis-torsd. Gud va jag gnäller! Lika bra att avsluta för det här var ju bara tjat!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Mysiga bilder på stora tjejen ❤

2013-02-17 @ 19:17:34
Postat av: Sara

Så söt:) tänk hur mysigt det är att snosa på dom när dom ligger och sover sådär❤

2013-02-17 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback