Happy new week!

Usch, måndag igen. Måndagar är inte nån favorit hos mig då vi alltid har kvällsplanering mellan 17-19, så idag jobbade jag 07.45-19! Hade en timmes egen planering mellan 16-17 med. Hann hem och pussa på världens goaste tjej som hade haft det bra på dagis idag! Hon grät inte när jag lämnade henne imorse, så skönt! Även om jag tror det kommer komma mååånga bakslag. Men en dag kan man väl få njuta? Morfar hade hämtat henne efter mellis och sen gått hem till oss tills Wille kom hem och det hade gått så bra! Så trots måndag har det varit en bra dag, ur Junieperspektiv! Nu är klockan 21 och jag ska upp om 8 1/2h, börjar 06.15! Då ska jag ju ha en ledsen liten fis däremellan som verkar vara standard just nu. Klockan är mellan 21-23 när hon vaknar jätteledsen och får sova hos oss. Hon sover bra ett par timmar men sen framåt ottan börjar hon sova lättare och pratar i sömnen hur mycket som helst och drömmer mycket. Så jag sover väl kanske 5 timmar av dessa 8 1/2 om vi har tur! Najt najt


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas på att resten av dagarna kommer bli såna då Junie glatt vinkar av sin mamma. Det känns en aning lättare i mammahjärtat då!
Underbara föräldrar vi har som hjälper till så med våra barn! Mammor och pappor är bäst ❤ så skönt för Junie att morfar kommer och hämtar lite tidigare!

2013-01-29 @ 11:58:13
Postat av: Mia L

Va härligt med en sån start på veckan! Känner så väl igen det där med sömnen under inskolningen. Stina var likadan men vaken typ runt 2 och sen hej hopp kl 5.30 på morgon. Höll i sig några veckor efteråt, men det går över det med. Mycket intryck som ska bearbetas på nätterna :)

2013-01-29 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback