Hej 2013!

Nytt år nya tag brukar man säga va? Då kör vi på det. Ni kommer inte få nån årskrönika här kan jag lova för jag minns knappt vad jag gjorde igår...Hursomhelst. Vågar man säga att vi är friska nu?? Känns riskabelt faktiskt men lite wild and crazy får man väl vara. Min lilla bebis börjar sakta men säkert bli sig själv igen, efter vad vi misstänker var "Tredagarsfebern", då den höll i med över 40 grader i ca tre dagar och avslutades med en rödflammighet över hela kroppen. Efter denna sjukvecka så har Junie varit som förbytt. Ledsen, gnällig, trött - hon har sovit galet mycket vilket kan vara förståeligt. Hon har varit så lamslagen att hon nästan inte har nån balans eller muskulatur kvar så nu är det lite bambi på hal is igen, samt att hon bara vill bli buren.....Känns verkligen mindre bra o veta att hon ska skolas in på dagis nästa vecka när hon har blivit så "ynklig". Vi får hålla tummarna för att det går bra. Nyårsafton skulle vi ha firat med Madde & Pär med all barn men då Junie fortfarande var hängig ställde vi in det och firade bara vår lilla familj här hemma. Wille lagade supergod mat o det var lugnt o skönt! Även om jag hade sett fram emot att ha lite vänner över! Idag har Junies farmor varit här då de aldrig sågs när det var julfirande med den sidan av släkten för då var hon som sämst. Det var kul att ha farmor här tyckte junie då de ses alltför sällan och det kan bli lite blygsamt ibland men idag när det bara var farmor och vi gick det alldeles utmärkt! I eftermiddag tänkte jag nog faktiskt slänga ut julen....brukar inte vara SÅ snabb med det men i år känns det som det kan kvitta. Vill få en städning gjord för imorrn är min sista dag som mammaledig!! HUJEDAMEJ!!! Jag tycker det ska bli sådär att börja jobba faktiskt. Eller det ska bli kul men de här två månaderna med heltid är inget jag ser framemot alls. Men men vi ska nog få till en vardag vi med så småningom men jag har en stark känsla av att det kommer ta TID. Imorrn ska vi iaf träffa tant Anna o det ser vi fram emot!:) hejsvejs på en stund


Kommentarer
Postat av: Mia

I'm in!!!

2013-01-03 @ 19:23:55
Postat av: Emma

hahahaha! you must be so excited! Kanske dags för dig nu att skaffa en blogg......!

2013-01-03 @ 19:33:40
Postat av: Anna T

Alltid mysigt att träffa er ❤ Kram

2013-01-03 @ 23:49:34
Postat av: Mia

Nej herregud!! Vad skulle jag skriva i den???
Läser din ist!! 👍

2013-01-04 @ 00:14:35
Postat av: Sara

Hoppas din första arbetsdag gick bra!!

2013-01-04 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback