Inget nytt under solen

Nätterna fortsätter vara katastrof här hemma, det dröms så mycket, gråts i sömnen, skriks i sömnen och så lite hosta på det. I natt sov jag tre h sammanhängande sömn, mellan 21.30-00.30....det är såna gånger jag klappar mig själv på axeln för att jag faktiskt lägger mig töntigt tidigt. Så Junie hade ju ingen höjdardag på dagis direkt. Plus att hon var så trött att hon inte orkade äta nån lunch. Två dagar i rad har hon blivit väckt av nåt annat barn på vilan och sovit alldeles får lite så allt detta påverkar ju! Ska bli en dröm den dag vi kommer i mer balans med allt känner jag. Imorrn stänger jag, plus att jag har planering en timme så jag jobbar 8-17.30....Skulle kunnat jobba till 18.30 men min snälla kollega Karin tar den smällen istället då hon tyckte att jag skulle få gå hem till min dotter innan hon somnar, så får jag ta det sena barnet nästa gång vi delar på det passet! Wille har alltid eftermiddagsmöten på fredagar så han blir också sen så fina mami & papi hämtar lillfisen efter vilan så hon slipper ha så lång dag. Utan min mamma och pappa skulle jag gå under, true story! Ni är helt klart fantastiska. Nu är klockan typ halv åtta o jag tänker gå o lägga mig! Har lite sömn att ta igen och en ny tidning att bläddra i. Och en dotter som väl snart vaknar! Baaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback