Splittrad

 
 
Som ni märker ekar det tomt härinne, ingen inspiration - inga inlägg. Jag vet inte hur jag ska göra smed bloggen, ena dagen vill jag bara lägga ner för jag har nada att skriva om samtidigt som jag vill ha kvar den för minnenas skull. Önskar jag hade ork och råd att beställa bloggen i bokform men med tanke på hur många  år jag har skrivit nu går det väl på en förmögenhet att göra det. Vi får se helt enkelt, antingen blir det jäkligt glest mellan inläggen eller så blir det inget alls, tillsvidare! När jag ändå tagit mig in här för stunden kan jag ju lika gärna skriva lite annat än om hur det blir i fortsättningen! Det är ju semestertider som ni kanske vet. Vi kom hem igår efter en vecka i Tylösand där vi hyrde en mini "lägenhet" eller vad man ska kalla det för, det var ett renoverat garage som var jättefräscht och fint. Vi hade väldig tur med vädret så veckan har varit kanon. Nu är det mer fokus hemma som gäller, tanken är väl att Wille ska få tid att nångång få renovera klart vår trappa inne, inte det lättaste projektet tyvärr och skiner solen blir det som prioriteras. Själv är jag bara sugen på att få greja jag med, vill byta vårt sovrum mot gästrummet för vi behöver inte så stort sovrum som vi har nu, och sen göra vårt nuvarande sovrum till mer allrum här uppe slash "lekrum". Junies rum står fortfarande utan nån tapet på väggarna, det är vitt och trist men det finns så mycket fina tapeter så jag kan inte bestämma mig. Vet inte vad jag vill ha för stil på tapeten heller. Barnslig el enkel, diskret eller häftig?! Den nedan är väl för söt? Men såna tröttnar man ju på snabbt samt att det är svårt att ha möbler framför då "försvinner" ju tapeten...
Ja det blir nog klart lagom till hon flytta hemifrån!  Nu får vi fikagäster så time to go. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Å vad skoj med ett nytt inlägg:) jag saknar bloggen faktiskt, o jag saknar inlägg från mina favvobloggar:)!

2013-07-16 @ 22:04:12
Postat av: Sara

Säger som Emelie! Vad roligt med inlägg:)
Jag tappade också lusten lite men saknar att skriva. Vad gäller min egen blogg tycker jag mycket om att gå tillbaka o läsa o se på gamla bilder. Det är ju några år man skrivit o mycket man gjort. Som graviditeten med Lily och resor.
Jag saknar era inlägg :)

2013-07-18 @ 08:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback