Mamma

Har spenderat eftermiddagen och kvällen med min dotter och min älskade mamma. Pappa är hos storebror i Skåne och Wille jobbar kväll. Mamma skämmer bort mig på alla plan och jag är evigt tacksam för att min mamma är just MIN mamma. Och pappa med förstås! Idag har hon skämt bort mig med att köpa blommor till rabatten, planterat dom, tagit med Junie ut på gården så jag fick chans att börja ta rätt på Kristinehamns stökigaste och skitigaste hem, sen medan jag la Junie var hon hemma hos sig och lagade underbar mat som hon sen tog med över och vi hade en "romantisk middag för två" :) Min mamma är fin ända från hjärteroten ända ut i fingerspetsarna. Och Junie har den bästa mormor och morfar ett barn kan önska. Så....det var dagens inlägg, fyllt av känslomässigt slisk! ;) Annars är jag tokförkyld med bihålor som värker igen och jag är livrädd för att den spolningen inte är långt borta. Junie sover som en kratta just nu, ibland funderar jag på om hon lider av nattskräck. Så trött, sliten och i stort behov av semester är de ord som nu beskriver mig som bäst. Därför ska jag nu gå upp o sova, 20.52 en fredag kväll! Najt najt


Kommentarer
Postat av: Sara

Underbara mammor (och pappor med förstås) <3

2013-06-17 @ 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback