Nationaldag

Grattis Sverige på din dag, du har bjudit på perfekt svensk sommarsol och glada miner! Grattis också storebror och Wille som båda heter Gustav. Vi spenderade förmiddagen i mariebergsskogen, kikade på djuren och lite annat som var dagen till ära bland annat Friskis & Svettis för barn. Sen blev det ett varv på Ikea, ja trots vädret! Vi var tvungna att köpa mörkläggningsgardiner då det är dagsljus kl 03 i vårt sovrum och det är inget vidare. Blev även en ny säng till Junie som börjar växa ur spjälsängen, hon slår i kanterna o har sig om nätterna. Ska bli spännande och se om hon "accepterar" sängen eller inte. Ser fram emot att kunna ligga bredvid vid nattning iaf! Eftermiddagen har bestått av lite grejande ute sen åkte Wille & Junie på fotboll medan jag snabbstädade lite. Nu är jag helt slut med ett lätt uns av halsont och eftersom jag inte har några planer på att bli sjuk så är det bäst att det inte blir värre! På lördag hägrar Ullared igen och det vill man ju inte missa ;) Imorrn är jag och Junie lediga men har änsålänge inga planer!


Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder!! Ny säng är toppen för det är så mysigt att lugga bredvid och läsa och mysa:) ha en härlig dag på Ullared. Gud vad kul!!!!

2013-06-08 @ 08:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback