Ullared

Emelie, Sussie - Emelies svägerska och jag tog "en sväng" till Ullared igår. Åkte 05.30 och var hemma igen 22. Gjorde ett bättre jobb med shoppingen denna gång även om 99% av grejerna var till Junie! Bortskämd är hon! Det var en rolig och trevlig dag med mycket skratt och flams! Idag har vi invigt diverse vatten/sandbord, lekt med tågbana och sett nya pippifilmen osv! Nu är det vilodags och efter vilan kommer svärmor på besök. Jag gjorde en omgång rabarbermuffins som jag även gjorde häromdagen men de tog slut för de var så goda om man får säga så själv, hursomhelst blev de nog inte lika goda idag då jag glömde dom i ugnen lite för länge....typiskt mig! Aaaja shit happens. Det blir förhoppningsvis invigning för Junies säng ikväll med. Imorrn är det dags för 1 1/2 år sprutan, lite i efterskott då hon såklart varit sjuk tidigare. Jag undrar lite var sommaren håller hus?? Jag vill vara garanterad värme!! Jäkla pruttland vi bor i ibland.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Å vad kul med Ullared!!:)

2013-06-10 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback