#Fredagärveckansbästadag;)

God förmiddag fredag. Solen skiner och istiden är tillbaka...Vård av barn fortsätter och lillgrisen har nu haft feber sen i tisdags men fortfarande inte mycket. Nu ligger jag och velar om jag ska ringa 1177 o se vad dom tror om urinvägsinfektion. Alltid är det nåt och gärna när det är helg! Men inget lite fredagsmys och ett glas vin råder bot på....För mammans del vill säga! Helgen är oplanerad, är det feberfritt vill jag åka hemifrån o göra nåt kul! Nästa helg är det barnmässan såg jag, det får vi väl iaf ta oss iväg på. Vad ska ni göra för spännande i helgen? Vi fick ett snabbt besök av Anna imorse och hon spenderade nyligen en vecka i New York, och vi blev somvanligt väldigt bortskämda! Junie fick två tröjor från Baby Gap och jag fick bodyspray, trosor, läppglans och sminkborttagning från Victorias Secret! En fredag kan ju inte börja mycket bättre än så! Till eftermiddagskaffet tittar kanske morfarn in en sväng så Junie får lite ny energi, mamman är sådär kul efter ett par dagar!


Kommentarer
Postat av: Sara

#åvadroligtattfålitepresenteravomtänksammaAnna ;)
Hoppas eran helg blir super och att lilla Junie är pigg som en lärka! Kram till er

2013-03-16 @ 02:07:16
Postat av: Anna T

Ni är guld värda ❤

2013-03-18 @ 17:56:54
Postat av: Maddis

Love the pyjamas !!

2013-03-21 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback