Helt sjukt

Med detta inlägg kommer jag med största sannolikhet sätta punkt för fler blogginlägg på ett tag, mestadels för allt jag nånsin skriver om är sjukdomar o jag är så jävla less! Junie började kräkas igår morse tidigt, och det har inte gett sig än, ett och ett halvt dygn senare. Några uppehåll på ett par timmar, sådär lagom så man verkligen tror att "äntligen nu är det över", så har hon börjat igen. Hon har varit slö o luktat som en hel fabrik med ammoniak så imorse ringde jag 1177 som tyckte vi skulle låta nån titta på henne, så in till akuten i Karlstad. Efter diverse prover där och prat med en bra kvinnlig barnläkare åkte vi hem igen för att fortsätta kampen. Hennes värden osv såg okej ut så det var bara att fortsätta med vätskeersättningen var femte minut. Och där är vi kvar än. Hon höll upp kräkningarna mellan 11.30-20 ca, och vi passade på att duscha henne och så fick hon äntligen dricka lite mer vatten än tidigare - hon har varit helt förstörd över att inte få hälla i sig. Men då fick hon upp det en stund senare såklart och där rök hoppet än en gång om att hon var "klar". Jag vill typ skrika och gråta på en o samma gång. Jävla mardröm är vad det känns som. Nu väntar jag såklart med "spänning" på min tur! :( Så nog med sånahär skitinlägg så hörs vi till sommarn om jag inte får tummen ur innan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig finaste junie!
Kram

2013-03-31 @ 21:44:59
Postat av: Frida

Det var från mig!

2013-03-31 @ 21:45:37
Postat av: Maria

Usch och fy! Det finns inget värre än magsjuka. Speciellt när det är en envis jäkel. Stor krya på Junie och hoppas ni andra klarar er. Stor kram!

Postat av: Anonym

Men stackars:( stackars lilla Junie som mår så dåligt och stackars er. Håller tummarna att hon är piggelin fort, att ni klarar er och att du snart är tillbaka i bloggen! Kramar!

2013-04-01 @ 21:37:58
Postat av: Sara

Det var jag som var anonym i senaste:)

2013-04-01 @ 21:39:08
Postat av: Anna T

❤Kram Junie

2013-04-08 @ 01:53:21
Postat av: Sara

Nu var det alldeles för länge sedan du bloggade:) hoppas allt är bra med Junie nu. Såg att du varit risig:(

2013-04-20 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback