Pösk

Junie har gjort en sån söt kyckling på förskolan....misstänker ett samarbete med en fröken men oavsett, den är ju görgöllig! Själv gjorde jag en fantastisk äggkopp igår, man är ju nästan proffs med tanke på hur sjukt mycket ägg vi äter i denna lilla familj! Idag fick jag gå in o hämta hem en febrig Junie - är så galet trött på dessa VABdagar!! Feber o förkylning....Bara inväntar magsjukan med som verkar härja lite smått då en del har så jävla, ursäkta språket, bråttom tillbaka till dagis och jobb, det vore ju synd om barn och syskon hinner bli smittfria först! Hoppas denna feber blir kortvarig så vi kan ha en frisk påskhelg! Jumpan blir hemma med sin käre far imorrn och jag ska jobba hela dan men sen är vi lediga allihop i dagarna fyra!:) storebror kommer hem på fredag med och det ser vi fram emot!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så roligt att få hem pyssel. Sjäääälvklart har dom ju gjort allt själva utan hjälp;) Min brorsa anländer idag, Jippi! Ha en fin, FRISK påsk!!

2013-03-28 @ 10:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback