Vill vill vill!

Åh va mycket det är man vill hinna med hela tiden! Och ha råd med! Just nu överst på Vill ha-listan står en utlandsresa, och det är ju inte gratis. Sen vill man ju att vår trapprenovering nån gång ska röra sig framåt för nu har den stått still i all evighet men vi har helt enkelt prioriterat att bara vara med varandra på helgerna istället och det är ju såklart inte fel! Att man som vanligt vill ha en helt ny vår&sommargarderob är ju ingen nyhet. Sen vill jag väldigt gärna åka till Ullared faktiskt och kika lite inför våren o sommaren, mest för den lilla damen i hushållet men även lite prylar till hemmet. Behöver byta ut handdukar, påslakan, kökshanddukar, dricksglas osv! Och fast man tror att han skojar så har min käre far gått med på att åka till Ullared med mamma o mig, så om allt går som det ska kanske det blir en trip redan nu i april, hurra! Det är alltid kul att ha något att se fram emot. Det blev ingen tur till mariebergsskogen idag, det var så jäkla kallt igår när vi var ute i skärgårn att vi bestämde oss för att inte åka då det är ytterligare nån minus idag och som vanligt när det är sol så blåser det storm. Junie har verkat ovanligt trött och lite gnällig både igår och idag, hon har somnat till så fort vi satt oss i bilen och på helt fel tider. Nu har hon snart sovit middag i TRE timmar och det var längesen hon sov så länge men jag vill inte väcka henne för uppenbarligen behöver hon det. Medan hon har sovit har Wille dammtorkat övervåningen och jag rensade kyl och frys. Innan lunchen storhandlade vi så resten av dagen blir rätt lugn, ska laga middag i form av kycklinggryta och tvinga mig själv till ett pass på crosstrainern....Tur man har lite greys anatomy att ta igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback