Helgen

Ok en bild gick...låt oss då testa ett par till...Men jag tror jag tar några i taget....Helgen är snart slut och det har varit en väldigt trevlig sådan. Vi spenderade halva fredagen i Karlstad och Mariebergsskogen som är ett perfekt utflyktsmål måste jag säga. Där finns allt ett barn tycker är kul! Vi inhandlade även cykelsits till Junie o en cykelhjälm (jaa det är en nyckelpiga och jaaa den är egentligen så ful att den blir söt så jag var tvungen att välja just den hjälmen!) och hade cykelpremiär, hon tyckte det var kul! Igår jobbade Wille och Junie o jag spenderade tid med mormor morfar och morbror Gustav. På kvällen käkade vi GOD middag hos dom med GOD dessert made by the konditor såklart. Försökte söva Junie i resesängen men hon skulle absolut inte sova, och jag känner att vi verkligen behöver öva lite på att sova borta med henne för hon har väldigt svårt att koppla av nån annanstans än hemma. Men hon fick vara vaken och blev nog övertrött och "höll låda" ända fram till 22, dans skratt och flams! Bättre det än gnäll vilket det lika gärna kunde ha varit. Snart är det dags för henne att sova över hos mormor och morfar själv då vi ska på bröllop vid två tillfällen framöver och jag hoppas verkligen att hon kan koppla av då. Men det är väl annorlunda när mamma eller pappa inte är där antar jag! Imorse hade vi frukostbesök av Tobbe och Mickan, och nu har Junie jag och mamma just varit ute och gått medan Wille städar bilen. Junie somnade såklart i vagnen vilket inte är så konstigt eftersom hon ligger 3 h minus i sömn. Hoppas hon sover en timme till så får det vara bra för idag med sovturer. Imorrn är det måndag igen! Jag har mina första utvecklingssamtal imorrn kväll och sen rullar väl veckan förbi som vanligt. Emelie o jag ska väl ut o springa senare idag och gärna nära ggr i veckan med. Sen till helgen blir det nog ko-utsläpp i Väse!:) Varmt ska det bli med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback