Slutet av maj

Fler som har nedräkning till semestern tro? Jag ångrar lite att jag bara tog fyra veckor faktiskt....Wille ska vara ledig sex veckor minsann, lyxlirare där....Just nu känns det dock som höst igen då det ösregnar ute och solen har gått i ide. Junie o jag hänger hemma denna måndag då hon drog till med 40 graders feber än en gång i lördags. Idag är febern inte lika hög men gnälligheten desto högre så det ska faktiskt bli jätteskönt att gå iväg och ha utvecklingssamtal senare i eftermiddag! Sen blir det en springtur med Emelie. Imorrn jobbar jag kort dag och Wille tar ett kvällspass så då slipper vi ju vabb iaf. På onsdag hoppas jag att Junie är tillbaka på Ankan igen! Måste sätta mig ner och tömma min telefon på ca 2000 bilder och i samma veva göra ett ordentligt inlägg med bilder för via appen blir det ju sådär som ni sett. Till helgen ska vi på bröllop! Dags för Anna & Fredrik att bli herr och fru Kofoed. Klänning har jag men inga skor så troligtvis går jag barfota.....Vi var in till bergvik en sväng i lördags för att hitta skor men jag blev som vanligt dumsnål och köpte inte dom jag tyckte om och här står jag nu utan skor istället. I-landsproblem efter i-landsproblem! Vi får väl se hur det slutar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du hittar skor illa kvickt. Är det nåt som stjäl energi så är det såna saker:)
Vad duktiga ni är som springer. Måste hitta min motivation igen för den ligger längst ner i godispåsen just nu..

2013-05-20 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback