The wedding

I lördags var vi på Anna o Fredriks bröllop, ett otroligt varmt och känslosamt bröllop med härliga människor. Det var ett väldigt genomtänkt bröllop med hårt arbete bakom och jag tror alla var glada och nöjda ända in i hjärteroten, både brudpar o gäster! Junie sov såklart gott hemma hos mormor och morfar, glad och nöjd tjej....väl hemma igen fortsätter vi testa mamman (mest) och pappan till bristningsgränsen, sova lite sådär osv, allt är som det ska med andra ord! Imorrn ska vi på utflykt med jobbet och vädret ska vara kanon. Junie ska också på sin första utflykt och åka buss för första gången och bag får inte vara med och dela den upplevelsen!! Hon som älskar alla dessa stora fordon, ska bli intressant o höra om hon fullkomligt bröt samman eller stum av chock?! Jag ska även på arbetsintervju.....och sen igen på onsdag. Lätt ångest över detta men då typ 70 andra har sökt är chanserna små och jag kan snart fortsätta som vanligt med 1 min promenad till jobbet osv. Jag har försökt "plugga" inför detta iaf en stund nu och jag känner mig knäpp. Det får bära eller brista. Och just det, på söndag fyller jag år och jag önskar mig INGENTING av NÅGON! Det ni, det måste vara vuxenpoäng eller så tar jag hem priset som tråkigast i stan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket vackert brudpar och vad snygga ni var (är). Jag ser fram emot brorsans och Sofies bröllop i augusti. Fick tjuvkika lite på klänningen (Eric har inte sett den) och jag grinade en skvätt, sen kom inbjudan senare under dagen o då grinade jag också en skvätt. Törs inte tänka på hur det blir den dagen jag sitter i kyrkan och ser mina två små tjejer som ska vara näbbar i kombo med allt annat.
Stort lycka till på intervjun! Var bara dig själv så knäcker du dom andra;)

2013-05-28 @ 12:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback