En pågående helg

Fördelen med att ha barn som vaknar i ottan är ju att man hinner en hel del under sina lediga dagar. Klockan är 13 och jag har hunnit dammtorka hemmet, städa toaletterna och nu är det bara golven kvar men det sparar jag till Wille då jag har sjukt ont i svanken idag. Efter städningen lagade jag lunch så detfanns klart. Sen tog Junie o jag en promenad med mormor ner till stan o kikade runt lite, lyrans julskyltning med alla sagofigurer var väldigt fascinerande tyckte lillstumpan. Nu är det en liten middagsvila och efter det ska vi baka lussebullar och pepparkakor inne hos mami & papi. Wille jobbar till 18 o jag har ingen aning om vad vi ska äta ikväll trots att jag storhandlade igår! 👏💩 Vi fick besök igår eftermiddag av familjen Kofoed, vilket alltid är roligt! Junie och Julie är två sötfisar som glatt lekte o härmade varandra, dansade o grejade i timmarna två innan de åkte hem o Junie däckade i sängen! Önskar vi bodde lite närmre varandra. 



Snart dags att väcka lilla damen så hon äntligen får baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback