Halvtid

Idag entrar vi vecka 20, bebis har nu alltså bakats halvt klart ;) Andra graviditeten är helt klart en annan resa än från första, jag mår ungefär detsamma som med Junie, men man är väldigt mycket mer sliten. Det är full rulle från morgon till kväll, med barn hela dagarna och väldigt liten eller snarare obefintlig tid för sig själv. Inte konstigt jag lägger mig kl 20.30-21 varenda jäkla kväll. Är så trött på mig själv! Vill vara mer social framför allt mot stackars Wille men längtan efter sömn är dessvärre större just nu. I julklapp önskar jag mig en dag eller två för mig själv. Inte för att jag inte tycker om att spendera tid med min familj, men för att jag tror jag blir en bättre mamma/sambo utav lite egentid! Vad skulle ni göra om ni hade två dagar enbart för er själva? Jag vet precis vad jag skulle göra!



Kommentarer
Postat av: Sara

Å vilken fin mage:)

2013-11-09 @ 01:51:44
Postat av: Mia L

Här går jag också och lägger mig senast 21! Patrik har köpt ett modellflygplan att bygga på för att ha något att göra. Fasar för tiden med 3,5-åring kombinerat med en nyfödd och de sömnvanorna. Hello zombiesommar!

2013-11-17 @ 12:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback