Helgen som sa Svisch









Vi åkte till lager 157 o köpte födelsedagspresent till 35-åringen, att köpa prylar till nån som bor i ett torp kändes överflödigt! Kläder kan han ju alltid ha användning för. På kvällen bjöds det på väldigt god mat och dessert samt drycker för de som kan förtära alkohol....själv fick jag nöja mig med julmust men längtan efter ett glas vin eller en öl var/är stor bort emellanåt! Sen bowlade vi! Jag tycker det är väldigt roligt och det är väl det enda i "bollväg" som jag inte är katastrofal på:) Igår njöt vi av solen på förmiddagen sen sov vi en lång middagsvila hela trötta familjen! Nu är det ny vecka och inte en ledig dag i sikte förrän jul, det känns lite tungt! Men det är ju advent o annat mysigt fram tills dess!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback