Vem fan är du?!

Jag stod o borstade tänderna nyss nere på lilla toan. Tittade snabbt på spegeln och fick en smärre chock. Vem fan var hon?! Blek, finnig, utväxt o dassigt slitet hår, ögonbryn som inte längre varken syns eller plockas. En mage som iofs med all rätt står rakt ut, men kanske lite väl mycket redan....gammal sliten morgonrock och glasögonen på 
nästippen. Fy farao!! Jag har fullkomligt tappat kontrollen över mig själv! Jag äter fel, jag rör alldeles för sällan på mig, jag har ingen lust att shoppa och önskar jag fick gå i mysdress/pyjamas hela dagarna, min hy lever sitt eget liv men jag är för snål för att kosta på mig något bra, jag får krupp på mig själv! När jag kommer hem från semestern får det faktiskt vara nog. Hejdå White-trash Emma, välkommen någon helt ny och fräsch-Emma!  


Något åt det här hållet blir bra! (Bild Google, på Jennie Hammar) Peace

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, kunde varit jag som skrev detta för exakt så ser jag mig själv i spegeln och känner även som du, nu får det bli skärpning!:)
Bilden du ser stämmer dock inte, du är alltid fräsch, fin och har snygga kläder, att magen syns är bara fint och för övrigt är du som en sticka:)! Kram

2013-10-16 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback