Dagens frustration:

....ligger i att min kära sambo fyller år imorgon och jag vill så mycket! Jag hade gärna storstädat, fejjat o grejat här hemma och framför allt är jag sugen på att baka och laga mat! Men jag har exakt noll komma noll ork idag, jag är precis tvärslut. Presenten som jag beställt kommer såklart inte förrän nästa vecka heller så det känns ju lite trist. Solen ska iallafall skina imorgon så jag tror det får bli grillade hamburgare på eftermiddagen så lillstumpan hinner vara med innan hon ska sova. Är så sugen på att göra en smarrig tårta - säkert mer för min egen del än för Willes då jag är en tårtlover, och det är väl egentligen inte han....Ska se om jag kan få storebror att hjälpa mig lite trots att han är mitt upp i "öppna eget dimman"! Jag ser framför mig något gräddigt, fruktigt och varför inte lite kola också när vi ändå är igång?! Hej jag heter Emma och är övergravid samt sjukligt sockerskadad! 🙈👋 Nu är det dags att gå och hämta hem "Nunie"! Som just nu har blivit galet mammig, vilket känns mindre kul nu när jag vilken dag som helst nu ska behöva vara ifrån henne och framför allt aldrig mer bara vara "hennes"! Ångestkamp deluxe!

Kommentarer
Postat av: Mia L

Jag känner med dig! Om du får bebbe så kommer Wille för evigt stå i tacksamhetsskuld till dig för världens bästa födelsedagspresent...

2014-04-03 @ 16:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback