Ett uns energi

Jag vaknade med ovanligt mycket energi idag, jag vet inte varför och det känns så ovant att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med den?! Har småplockat lite och till och med snabbdammsugit nedervåningen i hopp om att det ska sätta igång nåt! (Och för att det var muffinssmulor över precis hela vardagsrumsgolvet efter en viss dam som tydligen får äta muffins var hon vill, vilka dåliga föräldrar!) men nu tror jag det får vara bra med upptåg för dagen, vill ju inte ta ut mig totalt😘 För en gång skull så har jag satt på min Spotify på datorn och lyssnar på mina härliga spellistor som jag gör deprimerande sällan nuförtiden, blir nångång när jag är själv hemma annars har jag en Junie som typ vill lyssna på "när nätterna blir långa" på repeat...Önskar jag kunde gå på både Kentfestival och Håkan när han spelar på Ullevi i sommar. Men med en nyfödd känns det väl kanske inte aktuellt. Just nu hickar hon iaf i takt med musiken. 

Igår småkrånglade Junie lite med sin pappa när han skulle lägga henne, hon har en tendens att köra lite med honom ibland just vid kvällsläggningarna. Men igår var det inte att hon ville sova i vår säng, eller att mamma skulle komma utan som jag skrev igår, att hon ville somna PÅ pappa. Såhär mysigt blev det!
❤️❤️❤️❤️

Nä hörrni, det är fredag. Jag tror jag ska "unna" mig en BIG Mac & Co. till lunch. Wille undviker all snabbmat just nu duktig som han är. Jag, jag har ingen karaktär och ingen längtan efter att vara duktig just nu. Jag vill mest driva ut barn. Och vem vet det kanske funkar med flottiga burgare och strips!? Ta tag i kroppenkaptitlet, det kommer sen! Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Mia L

Och för att strö extra salt i såren så är tydligen Putte i parken gratis i år...

2014-04-11 @ 15:11:21
Postat av: Emma

Ja jag såg det! Men det kanske man kan besöka en sväng iaf!😁

2014-04-11 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback