Just one of those days

Jag mår konstigt idag. Svag liksom, lite illamående och allmänt blaj. Så jag är faktiskt lite glad över att vädret är som en lång grå suck. Det rättfärdigar ens halvdeppiga humör! Det enda som fattas nu är en stor påse godis, vem kommer med den?! Jag vägrar besöka en enda affär i detta tillstånd. Wille är borta hela långa dagen, först jobba som vanligt i Kstad och sen ska de spendera kvällen på Boda Borg och egentligen natten med men där satt jag ner foten, som den lilla minidiktator jag är! Jag är bortskämd med mamma o pappas assistans för det mesta nuförtiden, det är dom som busar loss med Junie när inte wille är hemma, men idag får vi roa oss själva lilla mammgrisen och jag. Jag funderar på om vi ska baka muffins, om jag örker! Nåt måste vi ju göra. Ligger för stunden och kollar på Masterchef junior, vilka jäkla ungar! Dom skulle få laga mat till mig anyday. 

Igår träffade vi min moster, och som vanligt hade hon finfina presenter med till Junie och nu även till lillasyster. Jag tycker om baby Gap's kläder så det brukar komma därifrån! Nu fattas det bara en bebis som kan bära kläderna också. 



"Jag är tre år" sägs det ganska mycket hemma hos oss just nu. Orka förklara att hon bara är två och ett halvt?!😘

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ungarna är så lillgamla. Kollar "sveriges yngsta mästerkock" nu. Hoppas att Tyras matintresse väcks så att hon kan börja laga lite mat till mig! :D
Hoppas att nästa uppdatering är med bebis utanför magen så att ni får ha eran skatt hos er:)

2014-04-09 @ 20:19:44
Postat av: Anna T M

Sötisa❤️

2014-04-10 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback