Söndag

Helgen svepte förbi i all sin hast och här ligger vi nu, söndag morgon i bäddsoffan och latar oss. Jag och Junie. Ingen pappa för han åkte nyss till jobbet och ingen bebis för den har byggt permanent bo i min mage. 


Junie spelar spel och jag önskar vi bara kunde ligga såhär hela dagen. Men den "präktiga" föräldern i mig säger att vi måste väl få frisk luft o sånt nångång under dan men jag är inte supersugen på att göra nåt. I natt har jag tittat på klockan en gång i timmen från typ 00.30. Dels för att wille kände av migrän och då blir jag lite på spänn, sen var jag kissnödig konstant samt ryggont med mera! Tacksam är jag då för att Junie sov till 7 för ovanlighetens skull. Igår kom hon in till oss vid 6 men mamman vägrade ta morgon då så hon fick snällt somna om. Tillslut fick jag väcka henne vid 8.20😁 vi fick ett litet kvällsbesök av Tobbe, Mickan och Otto och det var såklart jättemysigt! Junie dansade för Otto som tyckte hon var jätterolig och han fick många pussar o klappar på huvudet. Hoppas det där håller i sig när hon får en "egen" bebis! Imorrn ska jag till barnmorskan, undrar om man får nåt datum för igångssättning?! Gäsp! 






Kommentarer
Postat av: Mia L

Lycka till hos barnmorskan! Nu får bebben allt titta ut snart! Skickar över en massa pepp!!!! Så överjävligt att gå över tiden, men du är stark! Kramar

2014-04-06 @ 11:15:49
Postat av: Anna T M

❤️

2014-04-07 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback