Va? Ska vi ha barn?!

Ja alltså ibland slår det mig att det ska in en till familjemedlem här! Det känns så orealistiskt ibland och jag får små attacker av panik, längtan, rädsla, spänning osv. Hur kommer det bli egentligen och hur stor skillnad på livet med tre, till livet med fyra blir det? Only time will tell antar jag och som det känns just nu blir det om hundra år och en igångsättning senare! Segt att gå och vänta på något man inte kan styra över. 
Men medan vi väntar så ska vi iallafall gå på den där två och ett halvårs kontrollen idag som uteblev förra veckan. Har försökt förklara för Junie att vi ska mäta o väga henne samt "leka" lite, vilket hon såklart inte alls har lust med. Har lovat en glass om hon kan genomföra besöket med glada miner - ja sån är jag just nu: mutornas drottning. Det lär förmodligen bli både sura miner och glass om jag känner oss rätt. Hon har kommit igång med ätandet igen o det är jag glad för! Men det märks ändå ett uns av trots, och allmänt småtrumpna miner när hon inte får sin vilja igenom. Helt normalt med andra ord!;) 




Kommentarer
Postat av: Mia L

Hoppas besöket gick finfint med damen! De är så underbara när de trotsar, fantastiska och man känner att en till kommer bli menas problemas!? Varför inte satsa på att bli gravid igen innan året är slut? Nä, skämt åsido så hoppas jag att du snart får åka in till förlossningen så du iallafall får kroppen tillbaka! Kram

2014-04-01 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback