Det var den helgen det!

Varför visas det så otroligt sällan något riktigt bra på tv, speciellt på helgerna?! Jag avskyr allt vad melodifestivalen heter så den tittade vi inte på igår till skillnad från resten av folket. Istället somnade jag i soffan o blev väckt av Wille en stund senare som undrade om jag mådde bra då jag tydligen snarkade och lät så "konstigt"!? Jag sov så jäkla gött kan jag säga....som tur är kunde jag utan problem somna om uppe i sängen. Junie bjöd på "sovmorgon" till 06.30 ....! Gäsp. Helgen har varit skön, vi har varit ute o lekt i snön, även om jag inte är så fysiskt aktiv så är det skönt att få vara ute och med iallafall. Junie har tjatat om att hon vill "plaska i poolen" sen vi kom hem från Dubai, och igår fick vi äntligen tummen ur och åkte till badhuset. Hon har inte varit i badhuset sen hon var bebis typ och eftersom hon inte är förtjust i att duscha/bada badkar så var jag beredd på att hon skulle backa. Men när hon såg bassängen tappade hon alla hämningar och hoppade som en galning från kanterna till Wille. Men det var också det ENDA hon ville göra. Att faktiskt vara i vattnet o plaska var inte intressant utan det skulle bara hoppas. Willes stackars armar fick träna lite om vi säger så. Efter badet blev det pannkakor i cafeterian, sen blev lilla stumpan supertrött o gnällig och har varit sån lite till o från även idag. Vi har mest hängt hemma bortsett från lite maxihandling o pappslängning. På eftermiddagen fick vi fikabesök av Johan o sen avslutade Junie o jag dagen med ett bad hos mormor o morfar. Som för övrigt ska få nytt kök  under veckan med start imorgon, så vi räknar med några extra matgäster denna vecka!:) Även storebror som kommer hem nu ikväll. Imorrn ska jag till barnmorskan o se om magen har vuxit ikapp, vilket den borde ha gjort för jag har haft galet mycket "dragningar" i magen på sistone o det är knappt att jag får igen jackan längre. Håll tummarna! 



Selfie by Junie ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback