Friday

Då var vecka 8 snart slut och vi gick in i gravidvecka 35 igår! Har ägnat en lång stund nu på förmiddagen åt att titta på småfilmer från det att mina värkar börjat hemma, till BB, till Junie var ett par månader. Vi har det på en filmkamera som vi lånat av Linus (undrar om han saknar den efter två år?!) och jag har helt ärligt inte tittat på det förrän nu! Blandade känslor, lite obekvämt som vanligt att se och höra sig själv på film men snäppet värre när man såg ut som en svullen blåsfisk samt låg och hade ont och stundvis dök ner i lustgasen....Men så väldigt mysigt att titta på en nykläckt Junie och den lilla bubbla man befann sig i då. Har en känsla av att det blir liiite annorlunda denna gång. Jag hade inte köpt något till bebis än (förutom sängen), vi har ju det mesta men igår köpte bag en söt filt på maxi av alla ställen. På rea dessutom! 

Vädret suger som vanligt för att uttrycka mig moget, som vanligt. Det här kan vara det värsta vädret jag vet, snöblask/regn/storm. Wille ska jobba hela helgen och det känns väldigt tråkigt. Men då är han ju ledig till veckan istället då jag tänkte att man kunde göra nåt med Junie såsom badhuset el dylikt, men slog det mig att det är sportlov i stan så jag tror vi skippar just den biten. Vi får se vad helgen bjuder på hursomhelst! Det är iallafall fredag idag, och det får bli en mysig sådan. Tror Junie o jag satsar på bulle, festis och Frost när hon kommit hem!

Man kan längta, och så kan man INTE längta samtidigt! 😁



Maxi 79:-!

Kommentarer
Postat av: Mia L

Tänker att det hade ju varit toppen om våra män jobbat samma helg. Patrik har sin helg nästa vecka...

2014-02-22 @ 11:42:06
Postat av: Emma

Ja det hade ju varit väldigt tacksamt!

2014-02-22 @ 22:18:35
Postat av: Anna T

❤️

2014-02-23 @ 21:19:46
Postat av: Anna T

❤️

2014-02-23 @ 21:19:52
Postat av: Anna T

❤️

2014-02-23 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback