Jabba the hut

Såhär känner jag mig

 

Och just nu drömmer jag om:
Att få motionera i härligt vårväder med grus under skorna och fåglar som kvittrar samt känna hur svetten lackar.

Att få byta ut hela min garderob. Bli lite modern igen istället för att leva i mammaleggings tjugofyra timmar om dygnet. Jag vill ha svarta snygga ankeljeans med svala blusar och snygga pjucks! Med mera så att säga.

Håret behöver hjälp. 

En flaska rödvin och en delikat ostbricka. Nej vänta. Jag menar två vinflaskor. 

Ja och så sommaren såklart. Jag drömmer om sommaren. 
I sommar skulle jag vilja, hyra stuga nånstans en vecka med hela stora familjen, barn, sambo, mami, papi, brorsa med tjej! Sen vill jag till Astrid Lindgrens Värld. Och sen drömmer jag om en dejt på tu man hand med Willy. 

Men innan allt detta slår in så ska jag fortsätta läsa min bok, kanske bjuda brorsan på linssoppa, sova? Och sen pulsa ut i den nya snön och hämta hem det allra bästa jag vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback