Normal

Idag har jag känt mig så nära som "normal", inte riktigt så jag kanske har glömt bort att jag är gravid men nästan! Inga direkta krämpor och bra energinivå. Tack för det fredag! Nu däremot håller min vänsterhand på att värka sönder och båda händerna och fötterna är som varma köttbullemackor....Har börjar känna mig sådär olustigt vätskefylld i diverse kroppsdelar, framför allt fötterna. Men nu skulle jag ju fokusera på att jag hade en bra dag! Medan jag var hos tandhygenisten imorse lekte Junie inne hos mormor och morfar, sen mötte vi upp Emelie, Olle & Stina på lekverkstan. Det är ett toppenställe tycker jag så det blir nog en hel del fredagshäng där framåt sena våren och resten av mammaledigheten! Junie hade jätteroligt, med ett litet undantag för sångsamlingen där hon plötsligt blev lite ledsen och obekväm? Men det gick ju över snabbare än kvickt. Det blev en lunch på mcD ihop med emelie och barnen, sen hem och sova! Junie brukar sova en timme, en och en halv runt 12-13.30 snåret normalt men idag var vi inte hemma förrän strax efter ett så hon somnade närmre halv två på soffan, och när jag skulle väcka henne 45 min senare fick jag fasen inte liv i ungen. Fick tillslut tvångssätta henne upp och dra på tvn på hög volym. Efter en stund blev det liv i mänskan och vi tog en sväng till Maxi och sen åkte vi till mormors jobb (Föris) och lekte lite! En bra fredag! Nu ligger vi som två komapatienter i varsin del av soffan och jag misstänker att vi är lika trötta både jag o Willy. Junie sover gott i sin säng!







Kommentarer
Postat av: Mia L

Gud så skönt att få känna sig som vanligt för en dag! Det är guld värt!

2014-03-01 @ 16:52:06
Postat av: Sara

Lekverkstan är mysig:) inte varit där på evigheter. Nu är det inte så länge kvar tills ni får träffa er lilla bebis. Gud vad mysigt ❤️

2014-03-02 @ 07:22:09
Postat av: Sara

Ja det är verkligen en stor omställning att börja nytt jobb. Ena dagen känns det lättare och andra är svårare (när man får be om hjälp med typ allt). Blir gött när man blir mer varm i kläderna för då kommer det såklart kännas bättre.
Disney on ice var helt ok men jag tyckte att det blev för långa block som handlade om samma saker. Hela andra akten var bara "toy story". Till slut kände till och med jag lite Zzzzzz. Men barnen satt still o kollade så det kanske kan ses som ett gott tecken :)

2014-03-03 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback