Ny vecka nya mått

Var hos BM igår och hade vuxit lite sen sist så det är på rätt väg! Annars rullar dagarna på i olika tempo. I bland går dagarna jättefort o det känns inte som man får nånting vettigt gjort. Vissa dagar segar fram o jag längtar tro't eller ej till jobbet. Försöker att ha någonting att göra varje dag, som inte kräver för mycket ansträngning. Till exempel rensa våra garderober, gå igenom tråkiga pappershögar som har en tendens att växa. Och så vidare...! Sen tittar jag på Homeland som jag enbart har två avsnitt kvar av nu, så spännande! Sova och läsa bok är också med på listan av "aktiviteter" jag sysselsätter mig med. Gav mamma en bok i julklapp, en ren chansning på att hon skulle tycka om den, men det visade sig vara en fullträff så nu läser jag den och den är väldigt lätt att tycka om faktiskt! Så har ni inget att läsa, kommer här ett tips: 

Idag fick vi ett litet besök av Emelie & barnen efter jag hämtat Junie på Föris. Jag känner att det sociala livet är som ett minne blott ibland så det var skönt att se dom! På fredag blir det förhoppningsvis lite fredagsmys hemma hos en kollega o det ska bli skönt att få byta lite miljö. Några av er fick en inbjudan till att "gilla" Artisan Bread av mig på Facebook idag, det är min bror och en kompis till honom som öppnar bageri/café i Karlstad nu under våren, på Kasernhöjden. Det ska bli väldigt spännande och framförallt väldigt roligt att ha honom så nära för en gång skull efter han har bott nere i Skåne i flera år. Så gillar ni riktigt gott surdegsbröd, bakverk och kaffe tycker jag ni ska hålla utkik när ni ändå är i Karlstad, ett litet stopp innan ni åker ut till Bergvik o Ikea kanske? Ladda batterierna😘🍞🍪🍰🍮🎂☕ Det kommer bli kanon! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får hem din brorsa när min drar iväg. Tänk att dom ska röra så på sig:)
Den boken har jag också. Så himla himla bra!
Skönt att magen växer och frodas. Har ni kommit på något namn än? Kram kram

2014-02-04 @ 21:28:45
Postat av: Mia L

Samlar boktips nu inför veckorna som jag ska va hemma på slutet. Nu känns det hoppfullt igen över att det ska gå!
Va roligt med att Gustav öppnar eget. Får skicka dit mamma också så hon får testa vad hennes gamla dagbarn kan...

2014-02-05 @ 16:54:37
Postat av: Emma

Ja det var väl fasligt va de ska röra på sig bröderna! Australien är ju inte nästgårds direkt men desto roligare semesterm

2014-02-05 @ 21:34:25
Postat av: Anonym

Oops! Desto roligare semestermål för er kanske?:) namn är bestämt men inte hugget i sten....kort och koncist är det!:)

Mia jag tycker verkligen du får ta dit din kära mor! Och så får vi ses med småtjejerna nån dag framöver. Njut av boken den är väl värd att läsa.
Kram på er

2014-02-05 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback