Upp som en surkart ner som en sol?

Den här dagen började med att min kropp inte ville vakna till liv, alls. Efter ett par dagar med dålig sömn så börjar det kännas. Sur, energilös ja stundtals nästan gråtfärdig för jag känner mig så utmattad utan att ha gjort någonting! Och jäkligt less på att vara gravid. Förmiddagen fortsatte i samma griniga anda från min sida. Wille var ledig idag bortsett från ett telefonmöte så jag fick ligga kvar i sängen ett tag men det hjälpte inte tyvärr. Junie har tur som har en pappa som dansar på beställning iallafall! Efter lunch åkte jag till barnmorskan för vanlig koll, på väg från bilen till mvc fick jag världens hugg nertill och det har jag fått ett par ggr sista tiden, och min barnmorska trodde det var foglossning. Jag har aldrig föreställt mig att foglossning skulle kännas så samt att jag trodde det var mer bak i rygg o rumpa så jag vet inte jag om jag köper det! Ont gör det iallafall. Och från att ha legat lite under kurvan ett tag kör jag nu nån form av slutspurt och går lite över kurvan....inte konstigt man har svårt att hitta bekväm position för det drar o stramar överallt! Hursomhelst, på väg från barnmorskan kände jag vad varma vindarna kändes och att det var rätt skönt ute. Bara det gjorde att mitt humör lättade lite men tyvärr är ju längre promenader inte att tänka på så vi tog bilen och matade änderna samt gungade och åkte rutschkana, sen blev det ett varv på maxi för att hämta ut matkassarna för veckan. Wille och Junie promenerade hem o sen lekte dom ute medan jag lagade mat. Att få känna vårkänslor underlättade enormt faktiskt och jag ber böner om att våren kan komma tidigt i år och hålla i sig ända fram till en varm o solig sommar tar över! 


Nyvaken skrutt äter upp brödet som änderna skulle få!


Vår!







Kommentarer
Postat av: Mia L

Åh Converse på fötterna! Det ska jag sätta på mig nån dag!
Hoppas det inte är foglossningar, det är inte kul. Mina sitter just fram i blygdbenet och känns som en kniv.
Kan tillägga att Stina inte velat åka hem sen vi var hos er. "Åka Emma..." ni gjorde intryck

2014-02-24 @ 20:13:46
Postat av: Emma

Jäkla skit då för det är precis på samma ställe o samma knivkänsla här :( Jag ser fram emot att boka in dejt med er snart igen, hälsa Stina det! Junie "gjorde en Stina" idag o satt sig i docksängen men hon var inte riktigt lika smidig som Stina om vi säger så:) Leka nästa vecka kanske?!

2014-02-24 @ 20:32:17
Postat av: Anna T M

Söta gounge ❤️

2014-02-25 @ 17:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback