Vem där?

Ikväll när jag nattade Junie, och vi hade läst klart "Ingrid badar" & "Ingrid får plåster" och släckt lampan, frågade hon mig om lillasyster inte ska komma ut? Och det var nog första gången som hon sagt nåt sånt "allvarligt" om bebis. Hon förstår ju såklart inte fullt ut vad det här innebär och har inte visat nåt jätteintresse för bebis tidigare mer än att lyssna på magen lite då och då. Det kändes lite mysigt. Jag är säker på att hon kommer bli en väldigt snäll och go' storasyster men jag är också förberedd på svartsjuka och frågor om inte lillasyster ska ta och resa tillbaks till mammas mage snart osv...! Jag börjar bli riktigt nyfiken på vem som är därinne nu. Jag tror helt ärligt att det kommer komma ut en Junie till! En rödtott med pappas drag för övrigt. Men visst vore det kul att ha "en av varje". Beräknad födsel är ju 2 april men jag ser 27:e mars framför mig av nån anledning. Jag trodde jag skulle få för tidigt med Junie med men gick tre dagar över tiden så risken att hon ska titta ut innan är väl inte så stor. Sara du frågade om vi bestämt nåt namn än och ja! Det har vi nog....😇 Men jag tror vi håller på det tills det är dags den här gången. Ifall det inte stämmer överens med bebben när hon väl är ute;)  Ska bli intressant o se om det komma bli fler bebisar med samma namn, känns som det är väldigt många som ska ha barn i vår här i stan. Fast ingen jag känner direkt. Namn är som alltid lite känsligt men nu när vi har bestämt ändrar jag mig inte så är det nån i "närheten" som döper sitt barn till samma får dom stå ut! 

Junie, rätt så ny....


Hon är sig lik den lilla pussgurkan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud så söt:) ska bli spännande att se hur lillasyster kommer att se ut. Vad skönt att ni hittat ett namn ni fastnat för:)

2014-02-05 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback