Another day another dollar...

Vi dras med en snorig dotter här hemma, nyser och snorar som en tok och låter som en björn när hon sover, mullrar och brummar långt nere i bröstkorgen. Och eftersom ungen totalvägrar någon form av febertagning så vet jag inte om hon har någon feber men har dragit slutsatsen att hon inte har det då hon varit pigg och inte direkt varm. Men hon fick vara hemma med mig igår iaf, och idag jobbade Wille hemifrån så hon fick vara hemma idag med, imorrn får vi se. Hon ser ynklig o "sjuk" ut på ögonen och sover dåligt så det visar sig imorrnbitti. Igår var iaf första gången hon sa rakt ut att hon ville vara hemma och vila. Det säger rätt mycket! Hon var med mig till mvc's läkare igår som sjukskrev mig ytterligare fyra veckor. Känns både bra och mindre bra. Idag på eftermiddagen tog vi en sväng för att kika på tapeter till det blivande barnsovrummet, tror jag har gått igenom varenda tapet i varenda kollektion typ hundra ggr men kan aldrig bestämma mig. Nu kanske jag har gjort det...Kanske. Annars händer det inte mycket i detta hushåll! Wille åker troligtvis till Gbg lör-sön och det kan han ju passa på att göra....Det blir nog det sista galejandet han får åka på, på ett tag ;) Jag kan inte rå för det men jag längtar efter vår, försommar och sommar! Är SÅ sugen på att hyra husbil i sommar och bila runt med i landet, men ha hört att det ska vara asdyrt så det blir det nog inget med. Men det hade varit väldigt mysigt. Men först skulle vi visst njuta av vintern...


 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra att du blir sjukskriven så att du kan vara hemma och "vila upp dig" (om det nu är att vila och sköta hemmet som man måste) =)
Så roligt att välja tapeter (men svårt). Jag börjar bli sugen att göra om någonstans men vet inte riktigt hur jag ska motivera för Jimmy att det behöver göras;D

2014-01-22 @ 09:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback