Beer o clock

Passar på i min ensamhet att avnjuta en iskall öl, såklart alkoholfri. Wille och Junie är och matar katten Eskil som Wille vaktar lite i helgen åt Linus. Ölen är inköpt på maxi och är faktiskt riktigt god. Ikväll väntar en nudelwok. Men det blir först när barnet har somnat för idag vill jag bara äta i lugn och ro, i pyjamas utan störningsmoment...Igår kväll blev en tråkig fredagskväll som spenderades på förlossningen mellan ca 19.30-23...Hade sammandragningar konstant och kunde inte stå upprätt så vi åkte in o kollade. Det såg som tur var bra ut men blev sjukskriven och ordinerad vila, med andra ord det jag redan tagit tag i på egen hand. Skönt iaf att ha kollat ordentligt så det inte var nån fara, inte varje fredagskväll som man gör en gynundersökning 22.30......😝Inte heller ett fredags"nöje" jag tänker fortsätta med! Så ikväll som sagt blir det lugnare än lugnt. Under dagen har vi utnyttjat snön med lite pulkaåkning och fika hemma i soffan. Imorrn får vi se om vi kommer iväg o kikar på vagn eller ej. Idag var vi alldeles för trötta. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback