Ett nytt år

Sitter i bilen på väg till Tobbe & Mickan i Linköping, de fick sin lilla Otto 1 november o vi har inte sett den lilla parveln än men nu är det dags! Blir en natt o hem igen i morgon. Junie sitter bredvid o stirrar sig blind på Bilar, vi inhandlade en bärbar dvd igår...lyckan var total när hon insåg att hon skulle få både ÅKA bil och SE Bilar. Ska bli spännande o se vad det blir av den här lilla damen i framtiden. 😊😄 Nytt år är det också, vi firade in det med Emelie & Co, en mycket trevlig kväll med lagom tempo för en tant som mig! Junie slog på stort och höll sig vaken till 23, men sen blev hon så hysteriskt trött så hon grinade sig till sömns för att sen bli väckt en dryg timme senare när vi skulle hem. Några direkta nyårslöften har jag kanske inte, men hopp om att bli en piggare, sundare och lite mer alert människa kanske?! Känner mig otroligt slapp, trött o gravidgrinig mestadels av tiden. Bebis lever rövare och det börjar ta emot att sova på sidan, min vänsterarm o hand börjar bli mer o mer svullen och värker till o från. Får se hur länge man står ut! På tisdag börjar vardagen igen iallafall, på gott och ont! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback