Mat & vila

Igår kom första Matkassen, och recepten verkar helt okej och inget som stora fröken Fagerman inte kan tänka sig att äta och det var ju skönt. Annat är det nog med lilla fröken Fagerman som verkar genomgå en period där en del maträtter verkar växa i munnen på henne och hon spottar ut, alla mammors dröm med andra ord. Man märker också när det är vardagar, att hon oftast är för trött för att äta en vanlig middag och helst vill ha yoghurt eller gröt. Måtte lillasyster bli ett matvrak utan dess like! Och apropå bebis så var jag hos barnmorskan imorse och där visade det sig att magen stannat av lite på tillväxten så nu måste jag gå på extrakoll. Känns som den här graviditeten går sådär! Förhoppningsvis är det bara något tillfälligt. Jag fortsätter min vila o det funkar bra sålänge jag gör i princip noll och inget och det är väl det som är vila antar jag! Snö och kyla har vi fått med och det är jättehärligt, men lite mildare får det gärna vara för barnens skull så de kan vara ute ordentligt. Ja det händer inte så mycket här omkring just nu så bäst att sätta punkt. 



Kommentarer
Postat av: Sara

Tyra har alltid varit trölig med maten om man jämför med Lily som varit åt andra hållet. Hon är sugen att testa nytt och äter med god aptit. Det finns hopp om ett matvrak;D
Tur att dom kollar upp lilla bebisen där inne=)

2014-01-14 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback