Slutsatser

Jahopp. Idag tror jag att vi kom fram till: 
♦ Vi köper ingen syskonvagn.
♦ Vi köper en ståbräda med tillhörande sits.
♦ Vi satsar möjligtvis på en ny spjälsäng istället, med sänkbar sida så den kan bli en förlängning av vår säng istället för att ha en sparkande tvååring och ett spädbarn mellan oss om det nu visar sig att lillasyster är en samsovare...
ja det var väl det....Vi åkte in till Örebro en kort sväng idag, kollade lite vagnar och dess alternativ såsom ståbräda. Vi köpte dock inget. Det vi köpte var en vanlig stol till Junie, äntligen är hon fri barnstolen! hon var väldigt nöjd. Jag vill åka till Ullared innan bebis är ute, frågan är vem som vill med och hur i hela friden jag ska palla med att gå runt där i flera timmar...?!

Imorrn hoppas jag på några timmar utomhus, helst i pulkabacken! Tyvärr märker jag direkt på kroppen om jag hållt igång "för mycket" läs normalt mycket, så jag blir väl inte den aktiva i backen isf. Wille har ju verkligen fått tennisarmbåge också så vi är två handikappade känns det som. Nu ska jag gå o sova, det ska bli görgött! Hejhej



Kommentarer
Postat av: Mia L

Ståbräda med sits? Det lät ju himla smart!
Ullared lät ju däremot svettigt och aj i kroppen :)

2014-01-21 @ 18:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback