Zzzzz

Ligger i mammas o pappas soffa och slötittar på Stjärnorna på slottet, något jag vanligtvis inte kollar på. Men alla dom här programmen är ju lite småmysiga. Junie och jag bestämde oss för att sova härinne i natt, medan Wille slår klackarna i taket i Götet. Jag har varit så dödens jäkla trött idag, kände redan imorse att jag inte orkade vara delaktig i denna dag riktigt och då är det rätt jobbigt när man vet att den andra ska åka bort ett dygn och man är förste "underhållare"...Men dagen har flutit på rätt bra ändå, lite brist på frisk luft kanske, vi har mest lekt o läst o grejat inne. Sen sov vi båda två 1 1/2h efter lunch vilket var otroligt skönt. Eftermiddagen spenderade vi hos gammelfarmor som fyller år på måndag så det fikades litegrann. Nu sover Junie och jag blir inte sen att krypa ner bredvid henne. Vi får väl be en bön att hon kan sova lite längre än vanligt så mormor o morfar slipper vakna i ottan på grund av hennes morgonpigga stämma! Jag har ett påbörjande halsont och en hosta nere i bröstkorgen, kan vara den lilla damen som har smittat mig men det kan jag leva med bara jag vaknar piggare imorrn för just den där galna tröttheten är inte roligt. Man blir som handlingsförlamad. Imorrn önskar jag att jag kan ta en lite längre promenad och få lite LUFT! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mia L

Det är så skönt att titta in på din blogg och känna igen varenda känsla! Tycker att folk som skriver om sina graviditeter allt som oftast är sådär rosenskimrande! Hejja oss!!! Snart i mål och samtidigt går vi mot ljusare tider och siktar våren därframme! Kram

2014-01-25 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback