❤️

Idag fyller min älskade pappa år! Vi firade med fika hos brorsan, en tårta som smakade himmelriket! Och medan Wille var i väg och tränade strosade vi runt på Kasernhöjden och tog en sväng förbi Brigadmuséet. En mysig eftermiddag! Nu är klockan 22 och jag hör att Wille just blivit klar med tapetseringen i Junies rum, han är sådär bra på att vara tystlåten den där...Tapeten blev iallafall superbra. Så imorrn får man äntligen göra i ordning rummet! På fredag åker Wille på bröllop i dagarna tre, jag valde att stanna hemma. Inte så sugen på att lämna bort två små barn två nätter samt att jag aldrig ens träffat bruden! Vi hoppas på att få leka med tremänningen Agnes istället och så sover vi nog inne hos mormor och morfar nån natt😊


❤️














Kommentarer
Postat av: Sara

Men den tårtan alltså....såg verkligen ut att smaka himmelriket!! Junie är en liten Wille-kopia på vissa bilder=)

2014-06-26 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback