Midsommardagen 2014

Midsommar i år var väl lite för kall för min smak...var fasen är sommaren?! Har den redan varit? Man blir ju rädd för det. När vädret är dåligt då är det svårt att njuta på en strand och det blir inget badande...istället kliar det extra mycket i plånboken när vädret sviker. Semesterkassan kanske går åt makeovers här hemma, ni blir väl knappast förvånade när jag säger att vi ska byta rum igen?! Haha. Nä inte jag heller. Men det kommer bli skitbra! Idag skulle jag vilja åka till Ikea, beställa tapet och börja förbereda för rumsbyte! Men det hinns nog inte då vi ska på kalas för Julie idag! Men imorrn kanske....?

Igår var det midsommarafton och vår dag var väldigt lugn. Åt god sillunch med mamma och pappa, sen åkte vi ut till min faster och farbror och träffade äntligen lilla Flora, mitt kusinbarn. Sen hem och avnjöt pulled pork och lite vin i soffan! 

I torsdags var vi på Skojlandet i Örebro med familjen Lingåker, väldigt bra och väldigt lagom till barn i Junies ålder. Och gött för mammor och pappor som kunde sitta i soffor runtomkring de små!
Sen tog vi en sväng förbi Mega, som kan beskrivas som ett miniatyr Ullared fast mycket sämre men ändå okej. Fyndade lite till barnen. Sen skulle wille "bara in till stan för att lämna tillbaka några kostymer" 
Det slutade dock med att vi tog ett varv på stan och köpte med sushi från East West hem, lyckat! Så de senaste dagarna har varit lugna men trevliga. Älskar att ha wille hemma! 














Såhär festliga var vi...🎈🎉🙈😉

Nä upp ur sängen nu!!

Kommentarer
Postat av: Mia L

Skojlandet såg helt tomt ut!
Håller med om mega, man åker inte till Örebro enbart för mega men himla bra att svänga in på när man är där.

2014-06-21 @ 22:13:23
Postat av: Sara

Jag har aldrig hört talas om mega:) vart ligger det? Söta bilder på tjejerna :)o dig och Wille förstås;P

2014-06-23 @ 07:13:22
Postat av: Emma

Ja det var ju lagom med folk när vi var där Mia! Fast vi spred nog ut oss mest😁 Sara, mega ligger i Bettorp...haha jag kan inte Örebro alls men där ligger det iaf! Dom har en hemsida om du googlar Megarebro!😃

2014-06-23 @ 12:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback