Tisdag och ett år visare.

Det närmar sig semestertider i familjen Fagerman/Eriksson, bara två veckor kvar så är han hemma i 8 (ÅTTA!) veckor, helt galet. Det ser vi fram emot. Under dagarna som har gått har det målats husfasad (läs Wille har målat) mamma o jag plus barn besökte loppis/marknaden ute i Vike i lördags, vi har varit i Mariebergsskogen med mormor och morfar, vi har haft besök av familjen Larsson som var hemma från Dubai, och jag har fyllt år. 32 känns lika meningslöst som 31! Det går utför så att säga. Att leva hälsosammare och röra på sig går upp o ner, det är svårt att få ihop pusslet med två barn som har olika behov och det ska lagas mat o läggas barn osv ja ni vet hur det är. Jag är ju en sån som helst vill ha min motion avklarad på morgonen för då är jag som piggast, men på vardagarna innebär det att jag måste gå med Vida i vagnen o då känns det bara stressigt för hon vill inte alltid vara nöjd där i. Men igår gick vi hela familjen på kvällen, det var varmt och tungt men skönt att ha det gjort och Junie var nöjd över att hon fick hänga på när mamma o pappa "springer" fast vi gick ju såklart...Det märks att min kropp inte har rört på sig ordentligt på nästan ett år känns det som för det är väldigt segt o tungt så nu gäller det att hålla i så man kan börja springa så småningom. Idag är Junie på Föris igen efter lite långhelg och jag o Vida ska ner till BVC om en timme, sen har jag planer på att kanske åka ut till Klockaregården i eftermiddag. Vår framsida ser förjävligt ut ogräset är en djungel men vi ska lägga altanräcke här snart så det får väl se ut såhär nån vecka till. Slänger in lite bilder från dagarna som gått och sätter punkt här för idag!














☺️

Kommentarer
Postat av: Sara

Junie och Vida är fantastiskt söta:)

2014-06-03 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback