Bra deal

När man inte har möjlighet att åka till Ullared själv, trots att det är det enda jag tjatat om de senaste månaderna men tillslut fick se mig besegrad från den andra halvan samt min fysiska förmåga som är något nedsatt...Ja då är det bra att ha en storebror som bor en knapp timme därifrån! Han och Matilda var där i lördags, förmodligen Gustavs andra (?) och sista gång då han ansåg det vara ett mindre helvetiskt ställe denna lördag. Som tur är skulle Matilda ha mat till hästen annars hade han nog inte gjort mig denna tjänst....Det blev ett mjukt babygym så vi kan slopa det tråkiga hårda plastgymmet vi har från IKEA. Sen lite snuttisar (nu är det STOPP i snuttis/snuttefiltsväg!! Har alldeles för mycket😳men det är ju så mysigt!) och MAM nappflaskor som var billigare där än övriga ställen (jag har gjort en liten marknadsundersökning) samt en ny skötbädd! Junie tyckte att babygymmet var himla bra och elefantsnutten ville ju hon ha såklart. Det här med att det kommer en bebis som ska ha grejerna är inte riktigt förstått än tror jag, eller så låtsas hon inte om det. Det var bra jobbat handlat av en man i sina bästa 35 år iaf, med endast en lillasysters vägledning per telefon. Matilda hade nog ett finger med i spelet anar jag. 😁 




Och tack vare (eller?) mitt gnäll om Junies dåliga nattsömn sov hon hela natten i sin säng utan ett pip till iaf 06.10 imorse, det får man ju vara glad över! Jag vaknade med halsont men det har jag planerat att ignorera. Vädret är än idag fantastiskt så jag ska nog sätta mig ute på altan en sväng sen, men det är inte iordningställt än så det är ju inte någon mysig idyll om vi säger så. Hoppas verkligen kommande sommar blir en repris av förra! Åh va vi ska njuta! Wille har tagit pappaledigt för Junie och kommer vara hemma 7 veckor och det mina vänner är rekord! 



😘 

Kommentarer
Postat av: Mia L

Gissar att det även blev mycket billigare än om du åkt själv?
Och hoppas det inte är jag som smittat med halsont för jag är sjukt förkyld :(

2014-03-11 @ 15:56:17
Postat av: Emma

Haha ja bra mycket billigare!:) Tror inte jag kan anklaga dig för att ha smittat mig när jag har en dotter som envisas med att pussa o krama varenda snoriga dagiskompis hejdå varje dag när vi går hem o sen kan ju inte jag låta bli att pussa på henne.... :D Hoppas du kryar på dig!

2014-03-11 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback